کد خبر: 25032
تاریخ انتشار: شنبه, 30 مرداد 1395 - 23:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه فردوسی پیشوا

منبع : لیزنا
 نشست کتاب خوان در کتابخانه فردوسی روستای طارند بالا شهرستان پیشوا،استان تهران، برگزار شد.
برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه فردوسی پیشوا

  به گزارش لیزنا هفته گذشته نشست کتاب خوان کتابخانه ای در کتابخانه فردوسی روستای طارند بالا شهرستان پیشوا،استان تهران، برگزار گردید.

 

در این نشست 4 نفر به ارائه کتابهای خوانده شده خود پرداختند.

 

مصطفی مرادی با کتاب" شمس ولایت" نوشته یدالله بهتاش آغاز گر این نشست بود. او گفت این کتاب شامل زندگی نامه ی امام رضا(ع) از ولادت تا شهادت ایشان است و همچنین در مورد رفتار و اخلاق و کرامات آقا امام رضا(ع) در این کتاب توضیحاتی آمده است. همچنین در پایان کتاب درباره زندگانی و کرامات حضرت معصومه (س) توضیحاتی آمده است.

فاطمه رضایی با بیانی زیبا کتاب "مسافر بهشت "نوشته انسیه نوش آبادی را که شامل داستان سفر حضرت معصومه (س) به ایران و بیماری و وفات آن حضرت در شهر قم می شود را ارائه داد.

 

کتاب "مار وگنجشک" اثر مسلم ناصری را فاطمه قلندری به اعضای حاضر معرفی کرد و یکی از قصه های کتاب به نام سبد سبد گلابی را که موضوع آن راجع به اسراف و توضیح امام رضا (ع) به افراد برای پرهیز از اسراف و کمک به نیازمندان بود را برای حاضرین در نشست معرفی کرد.

پایان بخش این نشست معرفی کتاب" دوست مهربان کبوترها "نوشته مجید ملامحمدی توسط معصومه قلندری بود. او درباره کتاب توضیح داد که این کتاب شامل چندین داستان کوتاه است و داستان مسافر درمانده را برای سایرین تعریف کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: