کد خبر: 25097
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 شهریور 1395 - 09:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه‌اندازی 13 بخش کودک در کتابخانه‌های خراسان رضوی

منبع : لیزنا
با پیگیریهای انجام شده توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی و تامین بودجه از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور13بخش کودک استاندارد در کتابخانه های سطح استان ایجاد می شود.
راه‌اندازی 13 بخش کودک در کتابخانه‌های خراسان رضوی

 به گزارش لیزنا، مدیرکل کتابخانه هاعمومی استان با بیان مطلب فوق گفت: وجود بخش کودک  در کتابخانه های عمومی یکی از نیازها و سرفصلهای کتابخانه ای ست که با پیگیریهای انجام شده از طرف این اداره کل و رایزنی با نهاد کتابخانه های عمومی کشور مجوز و بودجه لازم جهت ایجاد 13 بخش کودک مجهز و استاندارد در طول سال جاری اخذ شد.

 

حسین اکبری ادامه داد: این خبر اتفاق بسیار خوب و مبارکی است تا زمینه ای برای پیگیری و راه اندازی بخشهای کودک زیبا و مجهز برای همه کتابخانه های استان باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص توجه به جانمایی مناسب بخشهای کودک در کتابخانه ها ، خرید اقلام کتابخانه ای مناسب از جمله قفسه و میز و صندلی و همچنین کتاب کودک باید در دستور کار قرارگیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی مبلغ در نظر گرفته شده برای  ایجاد این 13 بخش کودک استاندارد را  بیش از دومیلیارد و ششصد میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: 10 شهرستان استان  که در خصوص بخشهای کودک کتابخانه ای با مشکلاتی مواجه بوده اند  از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: