کد خبر: 25117
تاریخ انتشار: شنبه, 13 شهریور 1395 - 12:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دبیرخانه نخستین جشنواره لباس کتابدار 240 اثر دریافت کرد

منبع : مهر
پس از پایان فراخوان نخستین جشنواره لباس کتابدار در ۳۱ مرداد سال جاری،تاکنون ۲۴۰ اثر توسط دبیرخانه از سوی طراحان دریافت شده است.
دبیرخانه نخستین جشنواره لباس کتابدار 240 اثر دریافت کرد

 به گزارش لیزنا، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نخستین جشنواره لباس کتابدارانِ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف بهره‌گیری از هنر ارزشمند طراحی لباس در مشاغل مختلف و بویژه امور فرهنگی، ایجاد نشاط و تعامل بین مخاطبان، ارائه الگوهای نوین در لباس اسلامی و ایرانی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس در حال برگزاری است.

 

براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در ۳۱ مرداد ماه سال جاری تا کنون ۲۴۰ اثر به دبیرخانه ارسال گردیده است که این آمار با توجه به ارسال برخی از آثار توسط طراحان از استان های مختلف کشور رو به افزایش است.

 

همچنین مزایای برگزیده شدن در این جشنواره توسط داوران فنی و کتابداران بعنوان استفاده کنندگان لباس، انتخاب طرح برگزیده به ‌عنوان لباس واحد برای کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، اعطای مالکیت معنوی و نشان شیما (شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی) و تولید انبوه طرح‌های برگزیده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدکنندگان داخلی است.

كتابدار اصفهاني
|
Iran
|
1395/07/12 - 07:44
1
2
كاش چند طرح متفاوت و يا حداقل در چند رنگ مختلف انتخاب شود تا در طول سال كتابداران همواره با يك لباس جلوي مراجعه كنندگان ظاهر نشوند.
يكدستي هميشگي هم براي خود كتابداران افسردگي مي آورد(با توجه به اينكه اكثر مواقع هم ادارات فقط رنگ هاي تيره را به عنوان فرم اداري مي پذيرند) هم براي مراجعه كننده دائمي ناخوشايند خواهد بود(كم كم ما هم براشون ميشيم عين ميز و صندلي ها كه هميشه فقط يك رنگ دارند!) خسته كننده و ملال آور!!
شمیم
|
Russia
|
1395/06/16 - 14:48
0
12
با سلام و تشکر صمیمانه از دبیر کل محترم ، کاش چند تا طرح که توسط داوران انتخاب شدند از کل کتابداران نظرسنجی شده و طرح نهایی انتخاب شود
000
|
Iran
|
1395/06/14 - 15:16
0
11
باسلام ازتلاش دبیرکل محترم صمیمانه سپاسگذاری میکنم باتشکرفراوان
لباس
|
Iran
|
1395/06/14 - 11:28
5
3
یه لباسی بدهید که بشه یک جایی آبش کرد




شوخی کردم
ممنون ازنهاد
کتابدار
|
Iran
|
1395/06/13 - 14:36
2
18
باسلام
انشالله با اجرا و اختصاص مد ولباس که پرستاران. پژشکان. بانک ها نظامی و....هر گروه اداره ای برای خود لباس و نشان دارند باانتخاب لباس متشخص و عالی برای کتابداران ایران زمین در کتابخانه های عمومی کشور با همت و تلاش دبرکل محترو ودست اندر کاران طرحی نو.جدید و شگفتی در اندازیم..
مجید کتابدار
|
Iran
|
1395/06/13 - 12:49
6
19
کاش لباسی باشه که بیرون هم بشه بپوشیمش در هر صورت از زحمات دست اندر کاران این طرح تشکر میکنیم و یه خسته نباشی حسابی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: