کد خبر: 25288
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مهر 1395 - 09:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حکم دبیرکل نهاد صورت گرفت

انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران

منبع : لیزنا
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با حضور معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.
انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران

به گزارش لیزنا، مراسم تودیع مرتضی عمرانی و معارفه آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سه‌شنبه 6 مهر‌ماه با حضور اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ آیت‌الله علی معلمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه قائمشهر؛ حسن خیریان‌پور، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران؛ عباس نعمتی مدیرکل حراست    نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولان، کتابداران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی برگزار شد.


اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اثربخشی و ماندگاری فعالیت‌های دوران تصدی مسئولان را از مهم‌ترین ویژگی‌های دوران مدیریت دانست و افزود: گزارش فعالیت مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی استان، نشان از همگرایی و هم‌افزایی تمامی همکاران در این موفقیت‌ها است و این تلاش‌ها توانست مازندران را در شاخص‌های کتابخانه‌ای مانند سرانه مطالعه، اعضاء، متراژ کتابخانه‌ها و... به سطح قابل قبولی ارتقاء دهد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری‌های مازندران در پرداخت به موقع سهم نیم‌درصد به کتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: متأسفانه در برخی نقاط کشور، شهرداری‌ها در برابر پرداخت این سهم قانونی، مقاومت می‌کنند، اما عملکرد شهرداری‌ها در مازندران را مناسب ارزیابی می‌کنم.


معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به انتصاب آرزو ولی‌پور به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: ولی‌پور به‌عنوان یکی از فرزندان شهید این سرزمین، از نیروهای فرهنگی استان است که عناوینی همچون ریاست دانشگاه فرهنگیان مازندران، ریاست آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و... را در کارنامه خود دارد و این سوابق فرهنگی از مهم‌ترین عوامل انتخاب وی در این سمت است.


شفاعی ادامه داد: از همه کارکنان ستادی و کتابداران استان می‌خواهم تا همچون گذشته به مدیرکل جدید نیز کمک کنند تا فرهنگ کتابخوانی به فرهنگی غالب در جامعه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: مردم مازندران، شایسته بهترین‌ها هستند و مدیران آن باید مجهز به علم، دانش و ادب باشند که این موضوع درباره خانم ولی‌پور، صدق می‌کند.

شفاعی با اشاره به ضرورت همکاری سایر دستگاه‌ها با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تحقق رسالت فرهنگ مطالعه به کمک همه دستگاه‌های اجرایی و همکاری صمیمانه آنها، نیاز دارد تا این هدف بزرگ را اجرایی کند.

کتابدار فارس
|
Germany
|
1395/07/09 - 19:40
2
4
آقا این چارت کی تایید نهایی میشه؟؟؟؟؟
کتابدار
|
Iran
|
1395/07/08 - 10:45
2
11
چرا مدیران شهرستانی هیچ تغییر نمی کنند در استان ما اکثر مدیران شهرستانی بالغ بر 12 سال است که رئیس هستن چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تهران
|
Iran
|
1395/07/08 - 10:27
6
12
جناب مختار پور دلیل اینکه تمام مدیران دارند خانم می شوند چیست ؟؟؟؟؟؟؟
کتابدار
|
Cyprus
|
1395/07/07 - 15:19
2
10
لطفا چارت نهاد که دو سال اعلام شده تغییر می کند را نیز انجام دهید
کتابدار
|
Iran
|
1395/07/07 - 09:11
7
21
لطفا همزمان با انجام سایر تغییرات در نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اعمال قانون خدمات کشوری نیز در دستور کار قرار گیرد. با سپاس از لیزنا
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: