کد خبر: 25293
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مهر 1395 - 10:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد؛

محمد‌ربیع احمد‌خانی مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها شد

منبع : لیزنا
طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور، محمد‌ربیع احمد‌خانی به‌عنوان مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها منصوب شد.
محمد‌ربیع احمد‌خانی مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها شد

به گزارش لیزنا، آئین تودیع رمضانعلی محسنی، مدیرکل سابق اداره کل امور مشارکت‌ها و شهرداری‌ها و معارفه محمد‌ربیع احمدخانی، مدیرکل جدید توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها، با حضور مهردخت وزیرپور، عضو هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و مشاور دبیرکل؛ علی متقی، مشاور دبیرکل؛ محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی و جمعی از مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ساختمان شماره یک برگزار شد.


اله‌یاری با قدردانی از اقدامات مفید و سازنده مدیرکل سابق اداره کل امور کتابخانه‌ها در سال‌های فعالیت در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اداره کل را یکی از مهم‌ترین ستون‌های فعالیت این نهاد دانست و گفت: اداره کل امور کتابخانه‌ها به جهت ارتباط با کتابخانه‌های عمومی، تعامل با کتابداران و مدیریت راهبردی شبکه کتابخانه‌ها از اهمیت زیادی در نهاد برخوردار است.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با تقدیر از اصغر گودرزی، معاون اداره کل امور کتابخانه‌ها در مسئولیت این بخش، درباره انتخاب احمدخانی (مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی زنجان) به‌عنوان مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ادامه داد: امیدوارم آقای احمدخانی بتواند حوزه اداره کل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها را در مسیری رو به رشد، مدیریت کند.


وی با اشاره به آغاز دوران بازنشستگی رمضانعلی محسنی و نقش موثر فعالیت‌های وی در پیشبرد اهداف نهاد افزود: تجربیات آقای محسنی به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان‌های مازندران و البرز و همچنین امور مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد، قابل تقدیر است.

تقدیر و تشکر از فعالیت‌های رمضانعلی محسنی، مدیرکل سابق مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ابراز خرسندی از آغاز فعالیت احمدخانی به‌عنوان مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های این نهاد توسط مشاورین، مدیران‌کل و سایر همکاران از دیگر بخش‌های این نشست بود.


در پایان این نشست با اهدای لوح سپاسی با امضاء دبیرکل از رمضانعلی محسنی، محمد‌ربیع احمدخانی و اصغر گودرزی توسط دکتر وزیرپور، تقدیر شد.

گفتنی است؛ محمد‌ربیع احمدخانی، مسئولیت‌های متعددی در نهاد داشته که مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان زنجان و معاون اداره کل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از آن جمله است.

محمدی
|
Iran
|
1395/07/11 - 12:31
6
4
تبریک به آقای احمدخانی.ایشان مدیر کار آمدی در زنجان بودند.تمام تلاش ایشان برای رونق بخشیدن به کتابخانه ها بود.ایشان برای کتابداران خیلی زحمت کشیدند.حداقل کاری که انجام داد،خانه دار کردن کتابداران بود.حالا باید در سطح ملی ایشان بهره مند شد.
کامران
|
Iran
|
1395/07/07 - 16:04
11
13
آقای محسنی یکی از مدیران دلسوز و کوشا بود که هم هوای کارمنداشو داشت و هم به فکر خدمت به خلق و توسعه کتابخانه ها بود. امیدوارم هرکجا هست خدا نگهدارشون باشه و همیشه سالم و سرحال باشن.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: