نشست «تهران و کودکان» در کتابخانه و موزه ملی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،  نشست «تهران و کودکان» در روزهای شنبه و یک‌شنبه یکم و دوم آبان 1395 خورشیدی از ساعت 15 تا 17 به کوشش «موسسه تهران» و با مشارکت و میزبانی کتابخانه و موزه ملی ملک، در این گنجینه تاریخی برپا خواهد شد.

سخنرانی‌های تخصصی در سه محور «کودک و شهر»، «شهر کودک‌پسند» و «تهران و کودکان»، برنامه اصلی این نشست به شمار می‌آید. همچنین اهدای تندیس روز تهران به شهروند برگزیده، اعلام نتایج مسابقه تهران و کودک، اهدای جایزه به برگزیدگان این مسابقه و پخش دو فیلم مستند با موضوع تهران و کودکان، از دیگر برنامه‌های این نشست دو روزه خواهد بود.

کتابخانه و موزه ملی ملک، به عنوان نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران در پنج سال کوشیده است با برنامه‌های گوناگون همچون تورهای هدفمند و کارگاه‌های عملی، برنامه‌های قصه‌گویی و نیز فعالیت‌های ویژه کودکان کار، در ارایه آموزش‌های غیرمستقیم و پیوسته به کودکان تاثیرگذار باشد.

نشست «تهران و کودکان» در روزهای شنبه و یک‌شنبه یکم و دوم آبان 1395 خورشیدی از ساعت 15 تا 17 در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» برگزار خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک از دوستداران فرهنگ و تاریخ ایران برای حضور این نشست دعوت کرده است.