کد خبر: 25520
تاریخ انتشار: شنبه, 01 آبان 1395 - 13:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در شهرستان کازرون استان فارس

ششمین نشست کتابخوان کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

منبع : لیزنا
کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان کازرون در ادامه رویکرد خود برای برگزاری نشست های کتابخوان در ادارات و ارگان های دولتی، خدماتی، اجتماعی و ... نشست کتابخوان را در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون برگزار کرد.
ششمین نشست کتابخوان کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

به گزارش لیزنا، ششمین نشست کتابخوان کتابخانه امام حسن مجتبی (ع)، 29 مهرماه 1395 در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون، استان فارس در جمع صمیمی و با اطلاع کارمندان و با حضور کامیابی رییس اداره، برگزار شد.

کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) طبق طرح‌ریزی که انجام داده است، بنا دارد که هر کدام از نشست‌های کتابخوان خود را در ارگان‌ها و ادارات، جهت ترغیب و تشویق همه اقشار جامعه به امر کتاب‌خوانی برگزار نماید. بنابراین برای حصول به این امر، هماهنگی‌ها و تعاملاتی از قبل با رؤسا و مسئولان فرهنگی این نهادها انجام می‌شود.

نشست این ماه با حضور عده قابل توجهی از اعضای کتاب‌دوست کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) و کارمندان در محل اداره اوقاف برگزار شد. در این نشست علاوه بر اعضای کتابخانه کارمندان آن اداره نیز با ارائه اطلاعات خود در رابطه با کتاب‌هایی که خوانده بودند، بر اطلاعات و آگاهی حضار افزودند.

در این نشست کتاب‌های «خوراک مناسب کلید تندرستی است» از نسرین شریفیان؛ «لبنان: گزیده‌ای از مجموعه سخنرانی‌ها و دست نوشته‌های سردار پرافتخار اسلام شهید مصطفی چمران درباره لبنان» از مهدی چمران؛ «توسعه و تضاد: کوششی در جهت تحلیل انقلاب اسلامی و مسائل اجتماعی ایران» از فرامرز رفیع پور؛ «تنظیم و نگارش انواع قراردادها» از منصور اباذری فومشی؛ «شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان» از هانس اشتن متز؛ «شاد باشید» از جین گارتن؛ «رضایت زناشویی» از عباس پسندیده؛ «فضیلت های فراموش شده» از حسین علی راشد معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: