کد خبر: 25528
تاریخ انتشار: شنبه, 01 آبان 1395 - 15:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کلاس قصه گویی در کتابخانه امیرالمومنین اسلامشهر

منبع : لیزنا
 به همت مهشید مجتهدزاده مسئول کتابخانه عمومی امیرالمومنین اسلامشهر؛ استان تهران، کلاس قصه گویی در بخش کودک کتابخانه برگزار شد.
برگزاری کلاس قصه گویی در کتابخانه  امیرالمومنین اسلامشهر

 به گزارش لیزنا، مهشید مجتهدزاده مسئول کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) با اعلام این خبر افزود: کتاب چطور تمساحها را می شمارند؟ شامل پنج داستان کوتاه است که از زبان حیوانات نقل می شود که برای جلسه قصه خوانی داستان خرگوش کوچولوهای صحرایی لی لی بازی می کنند، انتخاب و برای اعضای کودک و نوجوان قصه خوانی شد.

مجتهدزاده در ادامه گفت: داستان مذکور، داستان خرگوش کوچولوهایی است که از سوی فیل و اسب آبی ترسانده می شوند.اما خانم خرگوش تدبیری می اندیشد که دیگر این دو حیوان قوی هیکل بچه های او را نترسانند.

وی همچنین اظهار داشت: نکته قابل توجه در این برنامه این بود که  پس از اینکه حاضران در جلسه خوب به قصه گوش دادند، تنی چند از آنها قصه را به صورت فی البداهه برای دیگران اجرا کردند.

مجتهدزاده در پایان یادآور شد: این کتاب که در سال 1390 به چاپ چهارم رسیده، پس از قصه خوانی به کتابخانه عمومی امیرالمومنین اهدا شد تا در اختیار اعضای کودک و علاقه مندان به کتاب قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که کتاب چطور تمساحها را می شمارند؟ نوشته مارگارت مایو و ترجمه مهشید مجتهدزاده است که اولین بار در سال 1379 توسط انتشارات  به نشر به چاپ رسید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: