کد خبر: 25534
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آبان 1395 - 08:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح خیرین کتابخانه یار اجرا شود

منبع : لیزنا
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی استان و خیران کتابخانه ساز، برگزار شد.
طرح  خیرین کتابخانه یار اجرا شود

به گزارش لیزنا، سید جواد حسینی در این نشست پیشنهاد کرد تا طرح خیران کتابخانه یار، شبیه طرح موفق خیران کتابخانه ساز به منظور بهره برداری بهینه از کتابخانه ها به اجرا در آید.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، استفاده از ظرفیت خیران را موجب توسعه ی مردمی استان دانست و گفت: امروز نیازمند الگو سازی برای ارتقا زندگی اجتماعی هستیم.


حسینی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان خیران کتابخانه ساز در توسعه ی کتابخانه ها و فرهنگ کتابخوانی ادامه داد: معرفی این گونه سرمایه های نمادین در تقویت رفتارهای مطلوب اجتماعی موثر است.

همچنین؛ در این جلسه از خدمات مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی ، مشاور استاندار در امور روابط عمومی محمد حسین روشنک خیر و مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد و مرتضی کرباسی خیر و عضو هیات امنای انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد به جهت اهتمام به موضوع کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: