کد خبر: 25559
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آبان 1395 - 09:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد

هفته کتاب به بهترین نحو احسنت برگزار شود

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان به برگزاری شایسته هفته کتاب تأکید کرد.
هفته کتاب به بهترین نحو احسنت برگزار شود

به گزارش لیزنا،در پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری که روز یکشنبه 2 آبان ماه با محوریت برگزاری شایسته هفته کتاب به ریاست فرهاد خلیل مقدم مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و با حضور روسای شهرستانها و کارشناسان ستاد در محل اداره کل کتابخانه های عمومی استان تشکیل شد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، برگزاری شایسته هفته کتاب را مهم عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد  برنامه امسال را با شیوه ای متفاوت و توجه ویژه به بحث کیفی سازی این برنامه اجرا نماییم، چرا که اعتقاد داریم کتابداران شایسته بهترین ها هستند.

 

خلیل مقدم بر برگزاری جلسات انجمن تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات انجمن برای انجام امور کار گشا است  وی پراکنده کاری و انجام کارهای بی برنامه را ابتر دانست و تأکید کرد باید پشت سر قانون عمل کرده و بر اساس بخشنامه ها کارها را دنبال کنیم چرا که زمانی که پشت سر قانون حرکت می کنیم قانون مار ا حمایت می کند. وی بر استفاده از ظرفیت روحانیت در پیشبرد امور کتابخانه ها تأکید کرد و افزود: ارتباط خود را با روحانیون و ائمه جمعه و جماعات  افزایش دهیم.

وی نیاز سنجی صحیح روسای شهرستانها از اقلام مورد نیاز کتابخانه ها را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: توزیع تملک دارایی سرمایه ای کتابخانه های استان  بر اساس اعلام نیاز روسای شهرستانها به استناد نظر مسئولین کتابخانه ها انجام خواهد شد پس شایسته است که در این خصوص دقت نظر داشته و به کتابخانه ها سرکشی منظم داشته باشید.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در ادامه سخنان خود بر حفظ بیت‌المال و رعایت اصل صرفه جویی تأکید کرد.

سپس روسای ادارات کتابخانه های شهرستان به ارائه پیشنهادات خود درباره برگزاری هفته کتاب پرداختند و کارشناسان ستاد به سوالات ایشان در حوزه های مختلف پاسخ گفتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: