کد خبر: 25566
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آبان 1395 - 14:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه دانش آموزان در کتابخانه باقر العلوم(ع)

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) شهر شوسفِ شهرستان نهبندان، خراسان جنوبی، در آغاز هفته جاری، جلسه نقد کتاب و کلاس های قصه گویی و شعر خوانی برگزار کرد.
برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه دانش آموزان در کتابخانه باقر العلوم(ع)

 به گزارش لیزنا، جلسه نقد کتاب «صوفی و چراغ جادو» نوشته ابراهیم حسن بیگی از کتب طرح کتابخوان ماه آبان، روز یکشنبه دوم آبان ماه جاری، با حضور تعدادی از دانش آموزان علاقمند برگزار شد.

 

محبی افزود: کتاب «صوفی و چراغ جادو» درباره آرزوهای یک نوجوان ترکمن است که می‌خواهد در مسابقه‌ای در این منطقه شرکت کند؛ اما شرایط مالی خانواده، این اجازه را به او نمی‌دهد؛ تا این که چراغ جادو به کمکش می‌آید و... .

وی ایجاد انگیزه تلاش و کوشش در نوجوانان برای دستیابی به آرزوهایشان را دلیل انتخاب این کتاب عنوان کرد و ادامه داد: چراغ جادو در این کتاب، در واقع توانمندی‌های پنهان نوجوانان است که از قوه به فعل درمی‌آید و اگر قهرمان نوجوان داستان موفق شود به هدفش، یعنی سوارکار شدن برسد، این موفقیت نتیجه تلاش خود او بوده است.

وی همچنین به برگزاری کلاس های قصه گویی و شعرخوانی در بخش کودک کتابخانه عمومی باقر العلوم(ع) شوسف اشاره کرد و گفت: این کلاس ها با حضور تعدادی از خردسالان و دانش آموزان ابتدایی علاقمند برگزار شد.

 

مسئول کتابخانه عمومی باقر العلوم(ع) شوسف افزود: در این کلاس ها سه نفر از دانش آموزان مشتاق و داوطلب به شعرخوانی و قصه گویی با توجه به انتخاب کتاب های مورد علاقه خود به برگزاری کلاس ها در کتابخانه اقدام کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: