کد خبر: 25568
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آبان 1395 - 15:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری چهارمین نشست انجمن کتابخانه های پیشوا

منبع : لیزنا
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پیشوا، استان تهران، درروز شنبه مورخه 24/7/95 ساعت 11صبح با حضور اکثریت اعضا درمحل فرمانداری به ریاست سیدجمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری برگزارگردید.
برگزاری چهارمین نشست انجمن کتابخانه های  پیشوا

 به گزارش لیزنا، جلیلی ضمن تسلیت شهادت سرور شهیدان ابا عبدالحسین (ع) وتشکر ازادارات ونهادها در اجرای برنامه های هماهنگ و منسجم عزاداری ،به اهتمام ویژه مسئولین وروسای ادارات در ایجاد میل و رغبت به  مطالعه تاکید و عنوان کرد هر اداره می تواند از کارمندان و خانواده های خود برای ایجاد و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام نماید.

 

وی خواستار توجه ویژه به روستاها برای گسترش فرهنگ مطالعه وکتاب خوانی شد. در ادامه رئیس اداره کتابخانه های شهرستان پیشوا گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه گذشته و برنامه های پیش رو کتابخانه های شهرستان در آبان ماه ارائه کرد.

برنامه های دهه سوم آبان ماه سال جاری کتابخانه های شهرستان و هفته کتاب برای گرامیداشت و تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: