کد خبر: 25824
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 آبان 1395 - 08:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی مشارکتی زندان گرمسار افتتاح شد

منبع : لیزنا
در هفته بزرگداشت کتاب،کتابخوانی و کتابدار، کتابخانه عمومی مشارکتی زندان گرمسار به عنوان اولین کتابخانه مشارکتی شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری مددجویان قرار گرفت.
کتابخانه عمومی مشارکتی زندان گرمسار افتتاح شد

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، در این مراسم علیرضا شاه حسینی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان، عباسعلی عرب مدیر کل زندان‌های استان سمنان و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان گرمسار حضور داشتند.

علیرضا شاه حسینی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این مراسم گفت: مددجویان در زندان ها، فعال ترین کتابخوانان محسوب می شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه فرصت های مطالعاتی بیشتر در محیط زندان برای مدد جویان  ایجاد می شود افزود: کتاب بهترین ابزار برای بهینه سازی این فرصت‌هاست.

 شاه حسینی گفت: مطمئناً استقبال مددجویان از این کتابخانه فضای زندان را متحول خواهد نمود.

 وی با اشاره به اینکه این کتابخانه  نوزدهمین کتابخانه مشارکتی استان و هفتاد و دومین کتابخانه عمومی استان است افزود: تعداد کتب موجود در کتابخانه های استان 1 میلیون و 100 هزار  نسخه  و تعداد اعضاء فعال  را 46 هزار  و 800  نفر است.

حسن نورمحمدی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار، گفت :  در 5 باب کتابخانه عمومی شهرستان گرمسار 97 هزار و 708 نسخه کتاب موجود است.

 

نورمحمدی  تعداد اعضاء  فعال را  4 هزار و 380 نفر و تعداد امانت 6 ماهه اول سال جاری را  22 هزار و 325 جلد کتاب عنوان کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: