کد خبر: 26125
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 آذر 1395 - 09:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت هفته کتاب در دلیجان

برنامه‌های متنوع کتابخانه عمومی علامه عبدالهادی دلیجانی

منبع : لیزنا
مدارس شهر دلیجان استان مرکزی، در برنامه‌های فرهنگی کتابخانه عمومی علامه عبدالهادی دلیجانی، استان مرکزی، مشارکت فعالانه داشتند.
برنامه‌های متنوع کتابخانه عمومی علامه عبدالهادی دلیجانی

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه علامه عبدالهادی دلیجانی، این کتابخانه با اطلاع‌ رسانی هفته کتاب و توزیع بروشور‌های معرفی کتابخانه، گروه‌های مختلف به ویژه دانش‌آموزان مدارس را ترغیب نمود تا ضمن بازدید از کتابخانه در فعالیت‌های فرهنگی هفته کتاب مشارکت کنند.

برگزاری دو نشست کتابخوان ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری مدارس نجمه و طریق‌الاسلام، جلسه قصه‌گویی ویژه خردسالان برای مهد آوا، کتاب‌خوانی ویژه مدارس ابتدایی سروش و حافظ و مسابقه نقاشی ویژه مدارس سروش و نجمه از جمله برنامه‌های این کتابخانه در هفته کتاب بود.

در این برنامه‌ها علاوه بر تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی، افراد با بخش های مختلف کتابخانه و رده‌بنـدی دیـویـی و چینش کتاب‌ها در قفسه‌ها آشنا شدند.

همچنین در این هفته از کتاب "معلمان خلاق، کودکان بانشاط"  با حضور حسن صفری نویسنده کتاب، مسئولین شهرستان و دانش آموزان مدرسه امیرکبیر رونمایی شد.

درحاشیه این برنامه‌ها قفسه اهدای کتاب با شعار "دانایی هدیه دهیم" به صورت نمادین، با هدف ترویج فرهنگ اهدای کتاب، تشکیل شد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: