کد خبر: 26130
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 آذر 1395 - 13:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فراخوان عضویت«مجمع کتابخانه‌های شهرستان فسا»

منبع : لیزنا
اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا فراخوان عضویت«مجمع کتابخانه‌های شهرستان فسا» را منتشر کرد.
 فراخوان عضویت«مجمع کتابخانه‌های شهرستان فسا»

به گزارش لیزنا، محمد حسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا با اعلام خبر فراخوان عضویت «مجمع کتابخانه‌های شهرستان فسا» گفت: «این اداره و با اهداف حمایتی،  هویتی و فرهنگی و با محوریت همه کتابخانه‌های عمومی، دانشگاهی، تخصصی، خصوصی، مدارس و مساجد و ... فراخوان عضویت مجمع کتابخانه‌های شهرستان را منتشر کرده ایم.»

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در ادامه اظهار داشت: « در ادامه فعالیت های زیربنایی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، فراخوان عضویت به بیش از 40 اداره، دانشگاه و مراکز علمی و ... شهرستان فسا ارسال شده است و امید است با همکاری موثر نهاد های فرهنگی و علمی تا پایان آذر ماه مراحل اول جمع آوری اطلاعات و پایش ابتدایی آن به پایان برسد.»

محمد حسین فیروزی در پایان ضمن بیان اهمیت این اقدام فرهنگی گفت: «مجمع کتابخانه‌های شهرستان  با اهداف: وحدت و انسجام فرهنگی کتابخانه‌ها، ارتقای هویت جمعی کتاب‌داران، اشتراک‌گذاری تجربیات ترویجی، تهیه بانک اطلاعاتی کتاب و کتابخانه، استانداردسازی فعالیت کتابخانه‌ها، برگزاری برنامه‌های مشترک علمی و فرهنگی، ارتقای علم اطلاعات و دانش‌شناسی کتاب‌داران فراخوان خود را منتشر کرده است.»

کتابداری از شیراز
|
iran
|
1395/09/09 - 17:36
0
2
با سلام
چرا فقط اخبار کتابخانه های عمومی فسا و کازرون در لیزنا منتشر میشود و سخنی از زحمات کتابداران شیراز در میان نیست؟ما گزارشات زیادی به اداره شیراز فرستادیم ولی هیچکدام را در سایت اداره کل و یا اداره شیراز و بالاتر درج نمی کند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: