کد خبر: 26142
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1395 - 10:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رونمایی از کتاب تاریخی در شهر باستانی فارس

رونمایی از کتاب «مدیریت در تاریخ» در کتابخانه عمومی کازرون

منبع : لیزنا
به مناسبت ایام گرامی‌داشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار از کتاب «مدیریت در تاریخ» تألیف محسن توحیدیان در کازرون رونمایی شد.
رونمایی از کتاب «مدیریت در تاریخ» در  کتابخانه عمومی کازرون

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت در تاریخ» ‹ایران قبل از اسلام، حکومت پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع)› تألیف محسن توحیدیان به مناسبت ایام گرامی‌داشت «کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار» در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید آیت الله مدنی کازرون برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان، دانشگاهیان، اعضای انجمن ادبی و اقشار مختلف ادب دوست کازرون همران بود،  ابتدا محمدحسین یوسفیان مسئول فرهنگی کتابخانه شهید آیت الله مدنی کازرون بیان کرد:« یکی از فعالیت‌های شایان تقدیر این اداره معرفی و رونمایی آثار چاپ شده نویسندگان بومی- کازرونی است.»

نویسنده کتاب نیز در ادامه این مراسم، جایگاه کتاب و کتاب‌خوانی را در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی، جایگاهی بلند دانست و عنوان کرد: «کتاب نقش بی‌بدیلی در توسعه و اعتلای جامعه بر عهده دارد و همه باید در زمینه توسعه این هنر و صنعت گران‌بها گام بردارند».

وی افزود:« با وجود رسانه‌های صوتی و بصری و مشغولیت‌های مختلف در محیط خانواده‌ها سرانه مطالعه در جامعه در حد پائینی است و کتاب مظلوم واقع شده است. این امر زیبنده جامعه اسلامی ما نیست و باید در محیط خانواده و اجتماع تغییر نگرش و فرهنگ‌سازی ایجاد شود.»

در انتهای این مراسم با حضور تعدادی از پیشکسوتان فرهنگی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، بخشدار مرکزی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و معاونین مدارس از کتاب مدیریت در تاریخ» ‹ایران قبل از اسلام، حکومت پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع)› رونمایی شد.

شعرخوانی و قرائت بخش‌هایی از کتاب مدیریت در تاریخ توسط سه نفر از اعضای کانون ادبی پریشان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

eimani
|
Iran
|
1395/09/29 - 11:22
0
0
تبریک به استاد فرهیخته و ساعی ،این کتاب بسیار اثرارزشمندی است وقابل استفاده همگان ،آرزوی موفقیت همیشگی برای جناب آقای توحیدیان دارم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: