کد خبر: 26400
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آذر 1395 - 09:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار کرد

آیین «یلدای حماسه» در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) ساری

با اجرای برنامه‌های ویژه از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، برنامه «یلدای حماسه» در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) ساری برگزار شد.
آیین «یلدای حماسه» در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) ساری

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، اعضای ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) ساری با اجرای مراسم سنتی حافظ‌خوانی، موسیقی سنتی و نی‌نوازی، یلدا را جشن گرفتند.

مدیرکل کتابخانه‌های مازندران در ابتدا شعری از سروده‌های خود در وصف جانبازان خواند.

آرزو ولیپور در ادامه در مورد ارتباط اداره کل کتابخانه‌ها با این برنامه گفت: هرچیزی که در خود مقوله کتاب و مطالعه را داشته باشد به کتابخانه مربوط می‌شود. شب یلدا نیز شب خواندن کتاب و استفاده بردن از محضر بزرگان برای پندآموزی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران حضور در آسایشگاه جانبازان نخاعی را بهترین مکان برای برگزاری مراسم یلدا توصیف کرد و این جانبازان را بهترین اسطوره برای نسل جوان دانست.

وی از ادامه حضور این نهاد جهت برگزاری برنامه‌های  مختلف و کتاب‌خوانی در این آسایشگاه خبر داد.

در پایان مراسم فردوس حاجیان، جانباز شیمیایی و معلم برگزیده یونسکو که امسال به عنوان نامزد دریافت نوبل معلمی در جهان انتخاب شده است برنامه‌ای برای شب یلدا اجرا کرد.

پذیرایی به سبک شب‌های یلدا و اهدای کتاب به جانبازان توسط مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر بخش های این برنامه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: