کد خبر: 26453
تاریخ انتشار: شنبه, 04 دی 1395 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جلسه نقد کتاب در شهرستان بهارستان

منبع : لیزنا
در اولین جلسه نقد کتاب در شهرستان بهارستان تهران، کتاب «همزاد عاشقان جهان، نگاه تحلیلی به زندگی و اشعار قیصر امین‌پور» نقد شد.
برگزاری جلسه نقد کتاب در شهرستان بهارستان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی بهارستان، به مناسبت هفته‌پژوهش و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و امور بانوان فرمانداری و اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان، اولین جلسه نقد و بررسی کتاب این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نشست بررسی کتاب «همزاد عاشقان جهان، نگاه تحلیلی به زندگی و اشعار قیصر امین پور» اثر روح الله مسعودپوری از نویسندگان بومی  این شهرستان، با حضور مصطفی اسلامی مدرس ادبیات فارسی  به عنوان منتقد این کتاب، امام جمعه شهر گلستان و جمعی از مسئولان کتابداران، معلمان و کتاب‌دوستان شهرستان بهارستان برگزار شد.

در ابتدای برنامه مصطفی اسلامی به عنوان منتقد، به توصیف کتاب حاضر پرداخت و قسمت‌هایی از کتاب را مورد نقد و بررسی قرار داد.

در ادامه روح الله مسعودپوری نویسنده این کتاب، با توضیح اینکه کتاب حاضر از پایان نامه کارشناسی ارشد ایشان استخراج شده است؛ به نقدهای وارد شده از سوی منتقد پاسخ داد.

کتاب «همزاد عاشقان جهان» نگاهی تحلیلی به زندگی و افکار و اشعار قیصر امین پور شاعر معاصر توسط روح الله مسعودپوری به رشته تحریر درآمده است.

 

جلسه پرسش و پاسخ در مورد کتاب مورد نقد و همچنین تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتاب‌خوانی «ضیافت بلا» و «هنر زنده ماندن در شرایط سخت» که به مناسبت ایام محرم و هفته کتاب در این شهرستان برگزار شده بود، پایان بخش این برنامه بود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: