پخش روزانه پیام‌های کتاب‌خوانی در رادیو پیام اردبیل

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، با هدف تشویق شهروندان به کتاب‌خوانی و ترویج روش‌های صحیح مطالعه پیام‌های کتاب‌خوانی در رادیو پیام اردبیل پخش می‌شود.

مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه این پیام‌ها در راستای تشویق شهروندان به کتاب‌خوانی و ترویج روش‌های صحیح مطالعه پخش می‌شوند، اظهار داشت: با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل، پیام‌های کتاب‌خوانی در پنج بخش سخنان مشاهیر جهان، فواید علمی کتاب‌خوانی، روش‌های مطالعه، احادیث ائمه اطهار(ع) در خصوص اهمیت کتاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری توسط یکی از اعضای کتابخانه‌های عمومی در استودیو رادیو پیام ضبط شده و به صورت روزانه در دو نوبت صبح و ظهر از این رادیو پخش می‌شود.

رباب عزیزخانی راهنمائی دانش آموزان و دانشجویان جهت کاهش استرس در ایام امتحانات و آموزش روش صحیح مطالعه را یکی دیگر از اهداف این پیام ها ذکر کرد و افزود: بسیاری از والدین در تماس با کتاب‌داران، روش‌های صحیح مطالعه را سوال می‌کنند، لذا این پیام‌ها می‌تواند راهنمای خوبی برای خانواده‌ها باشد.

 عزیزخانی، تأثیر رسانه ملی در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: انتظار داریم رسانه‌های گروهی با اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه‌های کتابخانه‌ای، شهروندان را به سمت کتاب و کتاب‌خوانی تشویق کنند.