کد خبر: 26813
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 دی 1395 - 11:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جلسات قصه‌گویی درکتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر

منبع : لیزنا
نشست قصه گویی و شعرخوانی در کتابخانه اباصالح(عج) و  کتابخانه امام خمینی اسلامشهر برگزار شد.
برگزاری جلسات قصه‌گویی درکتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر، روز دوشنبه، 27 دی جلسه قصه‌گویی با حضور اعضای کودک دربخش کودک کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

به گفته علی عاشوری مسئول این کتابخانه، در این جلسه کتاب «روزی که آموس بیمار شد» نویسنده فیلیپ سی استید از نشر امیرکبیر و از کتاب‌های کتابخوان دیماه برای اعضای  کودک قصه‌گویی شد.

«روزی که آموس بیمار شد» داستان مصوری برای گروه سنی الف است. این کتاب داستانی عمیق و جذاب دارد که مفهوم دوستی و مهربانی و پاسخ دوستی را به خوبی به کودکان می‌آموزد. در این کتاب می‌توانیم ارزش دوستی را به دیگران یادآور شویم و ببینیم که نتیجه خوبی ما در حق دیگران، روزی به خود ما باز می‌گردد.

همچنین نشست قصه‌گویی و شعرخوانی با هدف آشنایی اعضای کودک و نوجوان با مفاهیم اخلاقی، معنوی و فرهنگی با حضور تعدادی از اعضای کودک و نوجوان، در بخش کودک کتابخانه اباصالح(عج) برگزار شد.

به گفته سولماز حسین‌زاده، مسئول این کتابخانه در ابتدای برنامه مهدیه رستگار، مربی مهد کودک سلامت، قصه کتاب «روزی که آموس بیمار شد» از سری کتاب‌های کتابخوان ماه‌دی را برای کودکان قصه‌خوانی کرد، سپس شرکت‌کنندگان از کتاب ترانه‌های نوازش سروده مصطفی رحماندوست به شعرخوانی پرداختند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: