کد خبر: 26821
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجام فعالیت‌های عمرانی در کتابخانه‌های استان خراسان رضوی

منبع : لیزنا
در جلسه شورای راهبردی و اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی فعالیت‌های عمرانی در کتابخانه‌ها تشریح شد.
انجام فعالیت‌های عمرانی در کتابخانه‌های استان خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه شورای راهبردی اداره کل که به میزبانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طرقبه شاندیز برگزارشد، با اشاره به حجم وسیع فعالیت‌های انجام شده درحوزه به‌سازی و تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های استان گفت: با فعالیت‌های انجام شده در کتابخانه‌های عمومی و رفع و ارتقا زیرساختی حقیقتا کتابخانه‌های عمومی به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

حسین اکبری ادامه داد: در هر یک از کتابخانه‌های استان به نوعی یک یا چند فعالیت عمرانی انجام شده و یا درحال انجام است و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: ایجاد و یا ارتقا بخش کودک، نصب و یا تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی، رفع مشکلات سرمایشی، نصب دوربین در کتابخانه‌های عمومی، خرید تجهیزات کتابخانه‌ای اعم از قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه و رایانه و تعمیرات اساسی در کتابخانه‌ها در حال انجام است.

اکبری با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در طول سال جاری برای اولین با رتوسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: این برنامه نیز در سال جاری با رویکرد تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی با موضوع ترویج فرهنگ رضوی در سطح کتابخانه های استان برگزار شده و امیدواریم در سال بعد به مدد تجربه‌ای که از این برگزاری کسب کرده‌ایم در جهت اهداف این جشنواره قدم‌های بهتری برداریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به شروع پایتختی مشهد مقدس در جهان اسلام گفت: این اتفاق هم یک اتفاق خوب فرهنگی است که امیدواریم در این سال در حوزه کتابخانه‌های عمومی هم شاهد اتفاقات خوبی باشیم که اتمام پروژه کتابخانه مرکزی و شروع به کار آن مهمترین این اتفاقات خواهد بود.

 در پایان این جلسه از کتابداران شاغل در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طرقبه شاندیز تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: