کد خبر: 26835
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 دی 1395 - 10:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«من نوکر بابا نیستم!» در نی‌ریز فارس نقد و بررسی شد

منبع : لیزنا
جلسه نقد و بررسی کتاب «من نوکر بابا نیستم» نوشته احمد اکبر‌پور نویسنده ادبیات کودک و نوجوان به همت اداره کتابخانه‌های عمومی نی‌ریز برپاشد.
 «من نوکر بابا نیستم!» در نی‌ریز فارس نقد و بررسی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی فارس، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نی‌ریز در این خصوص اظهار داشت: این جلسه با حضور احمد اکبرپور نویسنده این کتاب و جواد فرزان‌فر برپا شد که در آن فروزان فر جنبه‌های ادبی و روان‌شناسی این اثر را نقد و بررسی کرد.

او افزود: این برنامه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نی‌ریز و با همکاری کتابخانه کوثرنور برگزار شده بود و مورد استقبال تعداد زیادی از دانشجویان و اعضاء نوجوان کتابخانه های عمومی نی ریز واقع شد.

 به گفته وی پخش کلیپ کوتاهی از زندگی و آثار احمد اکبرپور و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در زمینه ادبیات کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: