کد خبر: 26837
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 دی 1395 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری سومین نشست مدرسه‌ای شهرستان کلات در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
سومین نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در شهرستان کلات با همکاری مدرسه پیوند مهر برگزار شد.
برگزاری سومین نشست مدرسه‌ای شهرستان کلات در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلات، سومین  نشست کتابخوان مدرسه‌ای در مدرسه پسرانه غیر انتفاعی پیوند مهر برگزار شد.

به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلات در در این نشست 6 نفر کتاب‌های مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشتند. در این نشست کتاب‌های زیر معرفی شد.

 «کودک، سرباز و دریا» نوشته ژرژفون ویلیه توسط حبیب شریفی،مدیر مدرسه و عضو کتابخانه، «علوم ترسناک (سیاره و ستارگان ترسناک)» نوشته نیک آرنولد، «حسنی و دیو» نوشته محمدرضا شمس، «نبرد هیولاها» نوشته  آدام بلید مجموعه‌ای است كه گروهی از نويسندگان آمريكایی مشغول نوشتن آن هستند و آن‌ها نام مستعار «آدام بليد» را براي خود انتخاب كرده و از سال 2007 تا به حال 54 عنوان از اين مجموعه را نوشته‌اند، «قصه ی ما مثل شد» نوشته محمد میر کیانی است و محمدحسین صلواتیان تصویرگری آن را بر عهده داشته و «بهرام چوبین» نوشته آتوسا صالحی. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: