کد خبر: 26852
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1395 - 10:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کمیته برنامه‌‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان تشکیل شد

منبع : لیزنا
به منظور هماهنگی بیشتر جهت اجرای هفتمین دوره جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی، کمیته برنامه‌ریزی این جشنواره به دبیری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان تشکیل شد.
کمیته برنامه‌‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان تشکیل شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، در این جلسه با حضور اعضای کمیته برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور  از زهرا بدن‌آرا سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، مسئولین فرهنگی، روابط عمومی، منابع، حراست و امور مالی برگزار شد و در خصوص نحوه برگزاری و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط، بحث و تبادل نظر شد.

زهرا بدن‌آرا در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری موفق دوره ششم این جشنواره بزرگ کتابخوانی در گیلان و نیز استقبال بی‌نظیر مردم از این رویداد فرهنگی مهم گفت: با توجه محوریت برگزاری برنامه‌های جشنواره کتابخوانی رضوی حول محور زندگی، سجایا، ویژگی‌های بارز و شخصیت حضرت امام رضا(ع) باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این ویژه برنامه فرهنگی ملی بکار ببندیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچنین از ویژگی‌های مهم برگزاری این جشنواره کتابخوانی رضوی را مطرح شدن آن در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و نیز در دستور کار قرار گرفتن این مهم در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی استان عنوان کرد.

در ادامه این جلسه کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، ضمن اشاره به ضعف‌ها و آسیبهای برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته، نظرات و پیشنهادهای خود را برای برگزاری مطلوب این جشنواره در استان بیان داشتند.

 جشنواره کتابخوانی رضوی هرساله به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌ بن‌‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و هم ‌زمان با دهه کرامت از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: