کد خبر: 26856
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1395 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دهمین نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه شهید چمران نسیم شهر تهران

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه عمومی شهید چمران شهرستان بهارستان برگزار شد.
دهمین نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه شهید چمران نسیم شهر تهران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی بهارستان، روز سه شنبه، 28 دی، نشست کتابخوان جهت معرفی و ارائه کتاب‌های خوانده شده اعضا در این کتابخانه برگزار شد.

به همت مهدی مرسلی مسئول و علیرضا استادی کتابدار کتابخانه عمومی شهید چمران شهرستان بهارستان، در این نشست 10 نفر به ارائه کتاب های خوانده شده خود در موضوع‌های مختلف پرداختند.

از جمله کتابهای معرفی شده در این نشست می توان به کتاب «رزانه دختر گندم» نوشته محمدرضا یوسفی، کتاب «بهشت یا جهنم انتخاب با شماست» نوشته مسعود لعلی؛ کتاب «نسیم رحمت» نوشته سید‌محسن قدسی‌پور، کتاب «ابرهای کوچک» نوشته مژگان میرمحمد، کتاب «با یک گل بهار نمی‌شود» نوشته سوسن طاقدیسی و کتاب «عطر گل‌های خورشیدی» نوشته مرضیه غفار اشاره کرد.

گفتنی است این نشست با حضور تعدادی از اعضای کودک و نوجوان در محل بخش مرجع این کتابخانه برگزار شد و در پایان کودکان علاقه خود را نسبت استمرار برگزاری این نشست ها اعلام نمودند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: