کد خبر: 26859
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1395 - 13:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شهردار یزد

سهم نیم درصد شهرداری‌ یزد به کتابخانه‌ها پرداخت خواهد شد

منبع : لیزنا
شهردار یزد در جلسه مشترک با فرماندار یزد و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از پرداخت مطلوب سهم نیم‌درصد کتابخانه‌ها همچون سال‌های گذشته و با تحقق درآمدهای شهرداری خبر داد.
سهم نیم درصد شهرداری‌ یزد به کتابخانه‌ها پرداخت خواهد شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در جلسه‌ای با حضور مصطفی سالاری، فرماندار یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، شهردار یزد و محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شد، فرماندار یزد ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه  کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان برای رشد و توسعه کتابخوانی و ارتقای وضعیت کیفی کتابخانه‌ها، گفت: تلاش برای رشد و پویایی کتابخانه‌ها، کمک به رشد فرهنگ است و باعث بالندگی نسل جوان خواهد شد.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید کتابخانه‌های عمومی استان، اتفاقات خوبی در زمینه کیفی‌سازی کتابخانه‌های استان و شهرستان صورت گرفته است که امیدواریم این روند به شکل شایسته‌ای تدوام یابد.

محمدرضا عظیمی‌زاده، شهردار یزد نیز همکاری دو مجموعه کتابخانه‌های عمومی و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: همت شهرداری بر این بوده است تا در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی شهر تلاش کند و در این راستا، همکاری با مجموعه کتابخانه‌ها در اولویت برنامه‌ها بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تحقق درآمدهای شهرداری، پرداخت سهم نیم‌درصد کتابخانه‌ها همچون سال‌های گذشته به صورت مطلوبی انجام شود.

در ابتدای این جلسه محسن رفیعی با تشکر از همراهی و حمایت فرماندار و شهردار یزد از مجموعه کتابخانه‌های عمومی، گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان یزد ارائه کرد.

وی در این خصوص گفت: با عنایت پروردگار و حمایت مسئولان، اقدامات ارزشمندی در زمینه بهبود فضای کمی و ارتقای کیفی کتابخانه‌ها انجام شده است ولی همچنان برخی کتابخانه‌های شهرستان نیاز مبرم به بهسازی دارند تا بتوانند به حداقل استانداردها برسند.

گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد از محل سهم نیم درصد شهرداری یزد، عملیات بهسازی و گسترش فضای کتابخانه‌های عمومی علامه جعفری، رئیس فرهمند و امام خمینی(ره) یزد آغاز شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: