کد خبر: 26874
تاریخ انتشار: جمعه, 01 بهمن 1395 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«عصر شعر فتح حلب» در تبریز برگزار شد

منبع : لیزنا
عصر شعر فتح حلب به مناسبت آزادسازی شهر حلب، به همت شعرآورد تبریز و با همکاری اداره کل کتابخانه‌‌های آذربایجان شرقی در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.
«عصر شعر فتح حلب» در تبریز برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های آذربایجان شرقی، در ابتدای نشست حسن اسدی، به نمایندگی از اداره کل کتابخانه‌ها، و رضا شیبانی، به نمایندگی از موسسه شهرستان ادب، در خصوص اهمیت حماسه فتح حلب و لزوم تألیف کتاب، ضبط و تدوین خاطرات و بهره‌گیری از ظرفیت هنر شعر در بیان زوایای گوناگون دلاورمردی‌های رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی سخن گفتند.

در ادامه این نشست، لیلا حسین‌نیا، علی زرنقی، یونس فتحی، ژاله زرخواه، امین نوروزی، فرهاد ابوالقاسمی، شهریار شفیعی، محمد شکری‌فرد و عزیز‌زاده از شاعران جوان تبریز به قرائت سروده های خود با موضوع فتح حلب و جبهه مقاومت اسلامی پرداختند.

علی داودی و محمد رضا طهماسبی، دو میهمان ویژه عصر شعر فتح حلب و از شاعران برجسته و مطرح کشور، اشعار حماسی و انقلابی خود را قرائت کردند که با استقبال حاضران مواجه شد.

در بخش دیگری از این نشست با اعطای لوح، از سوی اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، از خانواده شهید مدافع حرم سردار حاج ذاکر حیدری تقدیر شد.

در پایان نشست با حضور سردار جهانسری، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی، سردار جعفری، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مشاور مدیرکل صدا و سیمای استان، از شاعران و دست اندرکاران برگزاری عصر شعر فتح خون با اعطای هدایایی تقدیر شد. همچنین موسسه شهرستان ادب با اهدای یک نسخه از کتاب قاف از زحمات و حمایت‌های سردار جهانسری تقدیر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: