کد خبر: 26889
تاریخ انتشار: شنبه, 02 بهمن 1395 - 13:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های عمومی مسلم بن عقیل و شهید مصطفی خمینی اسلامشهر برگزار شد.
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران،نشست کتابخوان کتابخانه ای با حضور اعضای فعال در کتابخانه عمومی مسلم بن عقیل  اسلامشهر گزار شد.

به گفته شیرین امیدی، مسئول کتابخانه در این نشست شش نفر از اعضاء کتاب‌های خوانده شده خود را به اشتراک گذاشتند که به شرح زیر است:

کتاب حریم ریحانه،نویسنده نعیمه اسلاملو، کتاب قاف نویسنده یاسین حجازی، کتاب روزی که آموس بیمار شد نویسنده فیلیپ سی استید، سکوت در انتظار  نویسنده مهناز صیدی، زنان همیشه جوان می‌مانند اگر نویسنده میریام نلسون و توفان شن  نویسنده مرتضی سلطانی.

دهمین نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی اسلامشهر برگزار شد.

به گفته فاطمه پاشازاده، مسئول کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر، در این نشست شش نفر به ارائه کتابهای خوانده شده خود پرداختند که عبارتند از: کیش پارسایان نویسنده علی اکبر رشاد، انسان موفق از دیدگاه حضرت علی نویسنده بهروز زره‌ساز، دختر سبز آبی نویسنده محمدرضا یوسفی توسط فائزجبلی، بین‌الغزلین نویسنده مهدی رحیمی توسط عاطفه علیزاده، کوچ لبخند -زندگی نامه و خاطرات شهید علی قمی نویسنده حسین قرایی و  از ترس تا خودشکوفایی نویسنده سوزان جفرز.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: