کد خبر: 26893
تاریخ انتشار: شنبه, 02 بهمن 1395 - 15:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز بررسی میزان تحقق سند ابلاغی شاخص‌ها و سیاست‌های نهاد در استان چهار محال و بختیاری

منبع : لیزنا
سرپرست اداری و مالی کتابخانه های عمومی استان چهار محال و بختیاری از آغاز بررسی میزان تحقق سند ابلاغی شاخص‌ها و سیاست‌های نهاد در سال خواندن در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
آغاز بررسی میزان تحقق سند ابلاغی شاخص‌ها و سیاست‌های نهاد در استان چهار محال و بختیاری

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، رسول صفیان، سرپرست اداری و مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در راستای اجرای مصوبه جلسه شورای اداری استان مورخ 19/10/95 مبنی بر بررسی میزان تحقق سند ابلاغی شاخص‌ها و سیاستهای نهاد در سال خواندن در کتابخانه‌های عمومی استان به منظور تشویق پرسنل و ارتقا سطح کیفی خدمات و عملکرد کارکنان، روز چهارشنبه 29 دی ماه، تیم کارشناسی استان متشکل از سرپرست اداری و مالی، کارشناس امور کتابخانه‌ها، کارشناس فرهنگی و کارشناس امور انجمن‌ها ضمن حضور در کتابخانه‌های شهرستان بروجن به بررسی فعالیتهای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان پرداختند.

او افزود:  سپس با حضور تیم کارشناسی و مسئولین کتابخانه‌ها در اداره کتابخانه‌های شهرستان به استناد سند شاخص‌ها و سیاست‌های نهاد در سال95، میزان اجرای برنامه‌های فرهنگی برابر بخشنامه‌های ارسالی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن و تاثیر آن بررشد شاخص عضو و امانت و برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش، شهر و مرکز شهرستان در کتابخانه‌ها مورد ارزیابی قرارگرفت.

در پایان این جلسه فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز ضمن حضور در اولین جلسه ارزیابی عملکرد کارکنان کتابخانه‌ها اقدامات صورت گرفته را ارزشمند عنوان کرد و افزود: کارهای خوبی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان انجام گرفته ولی همچنان باید در راه تحقق اهداف و سیاستهای نهاد بیش از پیش تلاش کنیم تا بتوانیم این اهداف را به نحو شایشته محقق نماییم.

خلیل مقدم کاهش دغدغه کتابداران در خصوص رفع نیازهای کتابخانه‌ها را از اهم برنامه‌های ستاد عنوان کرد و بیان داشت این تلاش‌ها باید در راستای هم صورت پذیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

 شایان ذکر است ارزیابی این تیم کارشناسی به صورت متناوب و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و در پایان نتایج ارزیابی در جلسه‌ای با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، روسای شهرستان‌ها و کارشناسان ستاد جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کتابخانه‌ها بررسی خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: