کد خبر: 26898
تاریخ انتشار: شنبه, 02 بهمن 1395 - 21:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کارگروه مطالعاتی کودک و نوجوان در کتابخانه علامه طباطبائی بندرعباس

منبع : لیزنا
دومین نشست کارگروه دانش آموزان سفیر کتاب در کتابخانه علامه طباطبائی (ره) بندرعباس برگزار شد.
برگزاری نشست کارگروه مطالعاتی کودک و نوجوان در کتابخانه علامه طباطبائی بندرعباس

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، به گفته راحله کارگر، مسئول کتابخانه علامه طباطبائی (ره)  بندرعباس، با همت کتابداران کتابخانه، جهت رونق بخشیدن به برنامه‌های بهتر و بیشتر فرهنگی در کتابخانه و جذب افراد به سمت کتاب و کتابخوانی این جلسه با حضور نماینده اعضای این گروه برگزار گردید.

کتابدار این کتابخانه در این زمینه توضیح داد: با توجه به اینکه اکنون فصل امتحانات نوبت اول مدارس پایان یافته است، لذا دانش اموزان وقت و زمان بیشتری دارند تا در مراسمات و مسابقات فرهنگی کتابخانه با حضور بیشتری شرکت نمایند.

مهدی جنگجوی گفت: این جلسه با حضور نماینده فعال دانش‌آموزان عضو کتابخانه ( سفیران کتابخانه در مدارس منطقه) برگزار شد. این دانشآموزان به عنوان نماینده کتابخانه در مدارس به اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با کتابخانه می‌پردازند.

کتابدار کتابخانه علامه طباطبائی بیان کرد: در این جلسه دانش‌آموزان فعال کتابخانه، نظرات خود را جهت ارائه بهتر برنامه‌ها در مدارس بیان نمودند و همچنین طرح‌های فرهنگی جدیدی جهت اجرا در مدارس که با استقبال زیادی از دانش‌آموزان جهت جذب به مطالعه انجام می شود را نیز ارائه کردند.

 شایان ذکر است در پایان این جلسه از زحمات تمام دانش‌آموزان فعال عضو کتابخانه که به عنوان نماینده و سفیران کتابخانه در مدارس محسوب می‌شوند تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: