کد خبر: 26907
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه شهید بهشتی بوشهر نشست کتابخوان مدرسه‌ای برگزار کرد

منبع : لیزنا
اولین نشست کتابخوان مدرسه‌ای و هشتمین نشست کتابخوان کتابخانه شهید بهشتی در مدرسه راهنمایی حافظ برگزار شد.
کتابخانه شهید بهشتی بوشهر نشست کتابخوان مدرسه‌ای برگزار کرد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، اولین نشست کتابخوان مدرسه‌ای و هشتمین نشست کتابخوان این کتابخانه در سال 95 در مدرسه راهنمایی حافظ برگزار شد.

گفتنی است در این نشست دو ساعته 12 نفر از شرکت کنندگان به ارائه مطالب خود پرداختند. درپایان با اهداء جوایز، از ارائه‌دهندگان این نشست تقدیر به عمل آمد.

در این نشست کتاب «پرخاشگری» اثر حسین رجایی، کتاب «قصه‌های بهرنگ» نوشته صمد بهرنگ، کتاب «مفاتح الحیات»نوشته آیت الله جوادی آملی، کتاب «داستان‌های هزار و یک شب» نویسنده اسماعیل شاهرودی بیدار، کتاب «گلستان سعدی» نوشته رضا شیرازی، کتاب «مسافر ترسو» نوشته محمدعلی دهقانی، کتاب «گربه چکمه‌پوش» نوشته سروش مردانی، کتاب «اسرار آل محمد(ص)» نوشته سلیم بن قیص هرالی، کتاب «هری پاتر» نوشته جی. کی رولنیک، کتاب «تمبلو» نوشته ژاله بحرینی مطلق، کتاب «شاهزاده کوچولو» نوشته سمانه رضائیان و کتاب «پایی که جا ماند» نوشته سید‌ناصر حسینی‌پور ارائه و به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: