اجرای برنامه آموزش رفتار در هنگام بحران و حادثه در کتابخانه‌های گچساران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل حادثه تلخ ساختمان پلاسکوی تهران، کتابداران کتابخانه‌های عمومی فردوسی و بهارستان گچساران، ضمن گرامیداشت شهدای آتشنشان، به اجرای برنامه‌های آموزش رفتار وبرخورد کودکان در هنگام بحران پرداختند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران از برگزاری برنامه  فرهنگی معرفی و خوانش کتاب‌های «آتش‌سوزی و ایمنی» و «آتشنشان‌ها» در کتابخانه‌های فردوسی و بهارستان در این شهرستان خبرداد.

کوروش حسنی تصریح کرد : حادثه تلخ ساختمان پلاسکوی تهران و جانفشانی آتشنشان‌ها در مهار آتش که بی‌شک مردم ایران و دنیا را تحت تاثیر خود قرارداد، بهانه‌ای شد تا این کتابخانه‌ها با دعوت از دو مهد کودک شهرستان و خوانش کتاب‌های مفید با این موضوع، کتابداران به اجرای برنامه آموزش رفتار و برخورد مردم به ویژه کودکان در هنگام بحران و حوادث اینچنینی کودکان را آگاهی بخشی نمایند.

 حسنی افزود: در این برنامه فرهنگی، کتابداران همچنین ضمن یادآوری جانفشانی آتشنشان‌ها در مهار آتش، در مورد شغل آتشنشان‌ها و خطرات احتمالی این شغل شریف و سخت را به کودکان آموزش دادند.

وی همچنین افزود: در پایان این برنامه مسابقه نقاشی با موضوع آتشنشان‌های فداکار برگزار و به کودکان جوایزی نیز اهداء شد.