کد خبر: 26928
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 15:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب با موضوع «آتش‌نشان» در کتابخانه رئیسی اردکانی شیراز برپا شد

منبع : لیزنا
 نمایشگاه «یک هفته با کتاب» کتابخانه رئیسی اردکانی شیراز در هفته جاری، در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان کشور به موضوع «آتش‌نشان» اختصاص یافت.
نمایشگاه کتاب با موضوع «آتش‌نشان» در کتابخانه رئیسی اردکانی شیراز برپا شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی این شهر از ابتدای فرودین ماه سال جاری اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «یک هفته با کتاب» کرده است.

این نمایشگاه که براساس مناسبت‌های هفته طراحی و برپا می‌شود، در هفته جاری در پی شهادت آتش‌نشانان ایرانی در حادثه ساختمان پلاسکو و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این قهرمانان، کتاب‌هایی درباره آتش‌نشانی را به نمایش گذاشته است.

به گفته مسئول کتابخانه‌های عمومی رئیسی اردکانی کتاب‌های «به‌سوی ‌آتش»، «سیستم‌های اعلام حریق»، «سازه و معماری»، «مقابله با بلایای طبیعی»، «پایش هوا در محیط کار»، «طراحی سازه‌های فولادی»، «سوخت‌های فسیلی»، «خروجی ممنوع؛ بررسی فجایع سینما رکس آبادان و مسجد جامع کرمان»، «گاز هیدروژن سولفید و راه‌های مقابله با آن»، «گرما»، «جامدات، مایعات و گازها» و «شرحی بر مبحث دهم ساختمان»، این هفته میزبان اعضا و مراجعان این کتابخانه هستند.

گفتنی است از ابتدای امسال نمایشگاه‌هایی به مناسبت مختلف همچون یادروز سعدی، روز دانشجو، عید نوروز، هفته پژوهش، دهه کرامت، روز خانواده و ... در این کتابخانه  برپا شده است که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: