نمایشگاه کتاب با موضوع «آتش‌نشان» در کتابخانه رئیسی اردکانی شیراز برپا شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی این شهر از ابتدای فرودین ماه سال جاری اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «یک هفته با کتاب» کرده است.

این نمایشگاه که براساس مناسبت‌های هفته طراحی و برپا می‌شود، در هفته جاری در پی شهادت آتش‌نشانان ایرانی در حادثه ساختمان پلاسکو و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این قهرمانان، کتاب‌هایی درباره آتش‌نشانی را به نمایش گذاشته است.

به گفته مسئول کتابخانه‌های عمومی رئیسی اردکانی کتاب‌های «به‌سوی ‌آتش»، «سیستم‌های اعلام حریق»، «سازه و معماری»، «مقابله با بلایای طبیعی»، «پایش هوا در محیط کار»، «طراحی سازه‌های فولادی»، «سوخت‌های فسیلی»، «خروجی ممنوع؛ بررسی فجایع سینما رکس آبادان و مسجد جامع کرمان»، «گاز هیدروژن سولفید و راه‌های مقابله با آن»، «گرما»، «جامدات، مایعات و گازها» و «شرحی بر مبحث دهم ساختمان»، این هفته میزبان اعضا و مراجعان این کتابخانه هستند.

گفتنی است از ابتدای امسال نمایشگاه‌هایی به مناسبت مختلف همچون یادروز سعدی، روز دانشجو، عید نوروز، هفته پژوهش، دهه کرامت، روز خانواده و ... در این کتابخانه  برپا شده است که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.