جشن امضا، شعرخوانی و قصه گویی با حضور کودکان و نوجوانان در قم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، نشست کانون ادبی با حضور مجید ملامحمدی نویسنده کودک و نوجوان و حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

 در این نشست اعضاء بخش کودک کتابخانه امام علی (ع) ضمن خوانش زندگینامه ملامحمدی به شعرخوانی و قصه‌گویی از تالیفات وی پرداختند.

در ادامه نیز این نویسنده با معرفی دیگر آثارش، لازمه نویسندگی را مطالعه فراوان به همراه نوشتن خاطرات و تخیلات عنوان کرد و گفت: هر یک از ما دارای استعدادها و توانایی های خاص و منحصر به فرد هستیم که با پرورش آن می‌توانیم به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنیم.

همچنین ملامحمدی با حضور در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای و گفتگو با کتابداران از نزدیک با بخش‌های مختلف کتابخانه و فعالیت‌های آن آشنا شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی هدف از این نشست را آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان و آثار آنان دانست و اظهار داشت: اجرای این‌ گونه برنامه‌های ادبی فرهنگی نسل امروز ما را با ادبیات و نویسندگان معاصر آشنا می‌سازد و بستر مناسبی را برای تشویق افراد به مطالعه فراهم می‌آورد.

در پایان هم جشن امضاء کتاب با حضور نویسنده، کودکان و نوجوانان و کتابداران در بخش کودک کتابخانه امام علی (ع) انجام شد.