نشست کتابخانه‌ای ویژه اصناف و نشست تخصصی با موضوع کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد در استان بوشهر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، در جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نیز آگاهی بیشتر در زمینه کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد، اولین نشست تخصصی کتاب‌خوان با موضوع کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد با همکاری اعضای هلال احمر بخش بوشکان در کتابخانه ثامن الائمه (ع) کلمه برگزار شد.

در این نشست چهار نفر از اعضا به ارائه کتب انتخابی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از اعضا ارائه دهنده تقدیر گردید .

در این جلسه کتاب‌های «پرستاری جامعه نگر در بهداشت جامعه» نوشته اشرف حیدری، «راهنمای عملی کمک‌های اولیه» نوشته پیپا کیچ، «آموزش ترک سیگار» نوشته  لوری استویک و «رویکرد بالینی به بیماران اورژانسی» نوشته لانس هافمن  توسط معرفی و ارائه شد.

 همچنین سومین نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در محل کتابخانه عمومی باقرالعلوم دیلم با حضور تعدادی از بازاریان و کسبه برگزار شد.

غلامحسین پورمحمد در این باره گفت: سعی شده که کسبه و بازاریان نیز در طرح کتابخوان مشارکت کنند و کتاب‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

او با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح توسط بازاریان صورت گرفته است از نام‌نویسی داوطلبین و علاقمندان زیادی از کسبه جهت شرکت در این طرح خبر داد.

در این نشست بازاریان به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند و کتاب‌های «اعتیاد جامعه ما» نویسنده  شعله آتشین، «نورالدین پسر ایران» نویسنده معصومه سپهری، «شور زندگی»  نویسنده ایروینگ استون، و «زندگی حضرت علی» نویسنده جعفر شهیدی را ارائه کردند.