کد خبر: 27001
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 بهمن 1395 - 10:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخانه‌ای ویژه اصناف و نشست تخصصی با موضوع کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد در استان بوشهر

منبع : لیزنا
اولین نشست تخصصی کتابخوان با موضوع کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد در کتابخانه ثامن الائمه شهر کلمه و سومین نشست کتابخانه‌ای ویژه اصناف به اهتمام کتابخانه امام جعفر صادق(ع) دیلم برگزار شد.
نشست کتابخانه‌ای ویژه اصناف و نشست تخصصی با موضوع کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد در استان بوشهر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، در جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نیز آگاهی بیشتر در زمینه کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد، اولین نشست تخصصی کتاب‌خوان با موضوع کمک‌های اولیه و ترک اعتیاد با همکاری اعضای هلال احمر بخش بوشکان در کتابخانه ثامن الائمه (ع) کلمه برگزار شد.

در این نشست چهار نفر از اعضا به ارائه کتب انتخابی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از اعضا ارائه دهنده تقدیر گردید .

در این جلسه کتاب‌های «پرستاری جامعه نگر در بهداشت جامعه» نوشته اشرف حیدری، «راهنمای عملی کمک‌های اولیه» نوشته پیپا کیچ، «آموزش ترک سیگار» نوشته  لوری استویک و «رویکرد بالینی به بیماران اورژانسی» نوشته لانس هافمن  توسط معرفی و ارائه شد.

 همچنین سومین نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در محل کتابخانه عمومی باقرالعلوم دیلم با حضور تعدادی از بازاریان و کسبه برگزار شد.

غلامحسین پورمحمد در این باره گفت: سعی شده که کسبه و بازاریان نیز در طرح کتابخوان مشارکت کنند و کتاب‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

او با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح توسط بازاریان صورت گرفته است از نام‌نویسی داوطلبین و علاقمندان زیادی از کسبه جهت شرکت در این طرح خبر داد.

در این نشست بازاریان به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند و کتاب‌های «اعتیاد جامعه ما» نویسنده  شعله آتشین، «نورالدین پسر ایران» نویسنده معصومه سپهری، «شور زندگی»  نویسنده ایروینگ استون، و «زندگی حضرت علی» نویسنده جعفر شهیدی را ارائه کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: