کد خبر: 27054
تاریخ انتشار: شنبه, 09 بهمن 1395 - 12:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در بستان‌آباد آذربایجان‌شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی آیت الله شهیدی تیکمه داش با برگزاری نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در دبستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بستان آباد، پذیرای جمعی از کودکان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی شد.
نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در بستان‌آباد آذربایجان‌شرقی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، اولین نشست «کتاب‌خوان مدرسه‌ای» کتابخانه عمومی آیت‌الله شهیدی تیکمه داش در مدرسه ابتدایی دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

در این نشست کتاب‌های «خواب‌های عجیب» نوشته محمد حمزه زاده، «پینوکیو» ترجمه عالمه مظفر نژاد، «مرد آسمانی» سروده مهدی وحیدی صدر، جلد اول، دوم و سوم «بهترین قصه‌ها برای بهترین بچه‌ها» نوشته فاطمه صفاری، «مجموعه قصه‌های آسمانی» نوشته محسن محمدی‌منش، «حضرت عیسی و معجزه زنده‌کردن مرده» نوشته عزت سنایی راد و «آهوی با‌وفا» نوشته کریم با‌وفا معرفی و لذت خواندن آن‌ها با دانش‌آموزان دیگر به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است، نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان، یکی دیگر از سلسله نشست‌های برگزار شده «کتاب‌خوان» است که با اهدافی همچون ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان به‌منظور انس بیشتر با کتاب و مطالعه، علاقمندسازی کودکان به مطالعه کتاب‌های مفید معرفی‌شده، زمینه‌سازی عادت به مطالعه در کودکان و معرفی کتاب‌های مناسب و پرمخاطب حوزه کودک در مراکز پیش‌دبستانی، دبستان‌ها، مدارس راهنمایی و دبیرستان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: