کد خبر: 27059
تاریخ انتشار: شنبه, 09 بهمن 1395 - 13:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری قصه‌گویی خلاق در آذرشهر آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کلاس قصه‌گویی خلاق برای کودکان مهد کودک ماه تابان در کتابخانه شهدای فرهنگی آذرشهر آذربایجان شرقی برگزار شد.
برگزاری قصه‌گویی خلاق در آذرشهر آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، جلسه قصه‌گویی هفتگی کتابخانه شهدای فرهنگی آذرشهر، این هفته به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برای کودکان مهد ماه تابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، در این جلسه که عصر دوشنبه 4 بهمن‌ماه با حضور کودکان مهد کودک و پیش دبستانی ماه تابان روستای دستجرد از توابع شهر گوگان در کتابخانه شهدای فرهنگی برگزار شد.

 قصه‌های «بابا برقی و موچی و فیلو»، «ماریا ملکه مورچه‌ها می‌شود» و «خرگوش زبل و گرگ و روباه» توسط کتابدار کتابخانه شهدای فرهنگی به صورت خلاق و نمایشی برای کودکان بازخوانی شد.

گفتنی ست کودکان از طریق داستان‌ها و افسانه‌ها با حقایق و تجربه‌های زندگی آشنا می‌شوند. تأثیرپذیری از شخصیت‌های قصه، تقویت قدرت فهم و بیان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان نیز از دیگر تأثیرهای آموزشی و تربیتی داستان سرایی به شمار می‌روند. در واقع داستان خلاقیت گسترده‌ای است که با آن هر فردی می‌تواند عقاید به ظاهر نامعقول را بازیابی و آن‌ها را جایگزین و استفاده سازنده از آن‌ها را مطرح کند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: