72برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش‌لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، حجت الاسلام فلاح اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی به منظور بزرگداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوع و مفیدی را اجرا می‌کنند تا گامی هرچند ناچیز در مسیر توسعه مطالعه مفید و انس مردم با فضاهای فرهنگی بردارند.

 وی در ادامه گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی که در سطح کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود و طی این ایام نشست‌های کتاب‌خوان در سطح کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای در سراسر کتابخانه‌های استان برگزار خواهد شد که محوریت اصلی این نشست‌ها بر حول انقلاب اسلامی است .

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقات کتاب‌خوانی، جلسات جمع‌خوانی کتاب و برگزاری نمایشگاه تاریخ شمار انقلاب اسلامی و روایتگری انقلاب در زنگ کتاب‌خوانی و انشای مدارس را از دیگر اقدامات طی ایام گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد.

وی ادامه داد: رونمایی و نقد و بررسی کتاب، قصه‌گویی و کارگاه‌های داستان‌گویی و برگزاری ویژه برنامه برای اعضای نابینا و کم بینا از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این ایام هستند.

 حجت الاسلام فلاح همچنین گفت: جمع‌خوانی و قصه‌گویی از کتب مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی و زندگینامه حضرت امام برای کودکان  و دیدار با نویسندگان و ناشران استان در راستای افزایش زمینه‌های همکاری با این فرهیختگان،  از جمله برنامه‌هایی است که جهت جذب مردم به فضاهای فرهنگی برگزار می‌شوند.

 وی یادآور شد: مطالب مذکور بخشی از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان است و امید است با همکاری مسئولان و رسانه‌های جمعی در برگزاری هرچه با کیفیت تر این برنامه‌ها،  گام هایی موثر برداریم .