کد خبر: 27390
تاریخ انتشار: شنبه, 23 بهمن 1395 - 11:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور فعال اداره کتابخانه‌های عمومی کاشان در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

منبع : لیزنا
همزمان با دومین روز ایام الله دهه فجر دومین نمایشگاه کتاب کاشان با 40 هزار عنوان کتاب از حدود 300 ناشر از 13 تا 18 بهمن ماه پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بود.
حضور فعال اداره کتابخانه‌های عمومی کاشان در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان گفت: در این نمایشگاه غرفه این اداره با اجرای برنامه‌های متنوع مورد استقبال بازدید‌کنندگان از نمایشگاه قرار گرفت.

 احسان محمدی اظهار داشت: در مدت 6 روز برپایی نمایشگاه، برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقات نقاشی و رنگ‌آمیزی، معرفی مسابقه کتاب‌خوانی داستان نیکوکاری، اجرای بازی‌های فکری کودک و نوجوان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه بزرگسال، توزیع بروشور معرفی کتابخانه‌های عمومی شهرستان، شرح خدمات کتابخانه‌های عمومی، توزیع بروشور کتابخانه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزش کاردستی و اوریگامی و اطلاع‌رسانی عضویت رایگان در محل غرفه انجام گرفت.

وی افزود: فرماندار کاشان، تعدادی از مسئولان شهرستان به همراه برخی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور نظیر اسماعیل آذر، صائم کاشانی و تعدادی از نویسندگان کاشانی با حضور در غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی کاشان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این غرفه قرار گرفته و بصورت افتخاری به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآمدند.

محمدی افزود: در پنجمین روز برپایی نمایشگاه جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به همراه روسای ادارات و کتابداران استان با حضور در محل نمایشگاه از غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی کاشان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 1500 نفر در ایام نمایشگاه از غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی دیدن کردند گفت: در پایان برنامه‌های فرهنگی جوایزی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.

شایان ذکر است دومین نمایشگاه کتاب کاشان به عنوان سیصد و بیست و پنجمین نمایشگاه استانی کتاب در محل مصلای کاشان برگزار شد و اداره کتابخانه‌های عمومی کاشان با برپایی غرفه در این نمایشگاه با همکاری کتابداران شهرستان، حضور فعالی داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: