کد خبر: 27392
تاریخ انتشار: شنبه, 23 بهمن 1395 - 11:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان

منبع : لیزنا
115 نسخه کتاب به کتابخانه امام صادق(ع) دینان درچه و دو هزار جلد کتاب کمک درسی به کتابخانه‌های هاشمیه و امام صادق (ع) اندان خمینی شهر اهدا شد.
اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، مسئول کتابخانه امام صادق(ع) دینان درچه از اهدای تعداد 57 نسخه کتاب کودک و نوجوان از طرف انتشارات محراب قلم و 58 نسخه کتاب از سوی انتشارات نسل نواندیش به این کتابخانه خبر داد.

زهرا موسوی با اشاره به کمبود منابع کودک و نوجوان کتابخانه امام صادق(ع) دینان درچه، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده تعداد39 عنوان کتاب در 57 نسخه به ارزش 6 میلیون و 754 هزار ریال در موضوعات دایره المعارف کودک و نوجوان وداستان نوجوان از طرف انتشارات محراب قلم به کتابخانه اهداء شد.

وی افزود: در اقدامی مشابه نیز 57 نسخه در موضوعات روانشناسی، علوم اجتماعی و رمان، به همراه سه بسته نشریه راز به ارزش تقریبی 9 میلیون و 500 هزار ریال از طرف انتشارات نسل نواندیش به کتابخانه اهداء شد.

وی اظهار امیدواری کرد بتوان با پیگیری از ناشران مختلف بتوان کمبود منابع کتابخانه در بخش‌های مختلف را جبران کردو

بیش از دو هزار جلد کتاب کمک درسی به کتابخانه‌های هاشمیه و امام صادق (ع) اندان خمینی شهر اهدا شد.

کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) بیش از 2 هزار نسخه کتاب کمک درسی در مقاطع مختلف تحصیلی را به کتابخانه های هاشمیه و امام صادق (ع) اندان خمینی شهر اهدا نمود.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر نیز با اشاره به مکاتبه با ناشران مختلف در خصوص تامین منابع کتابخانه های این شهرستان اظهار داشت: کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) تعداد یک هزار و 143 نسخه کتاب کمک درسی به ارزش تقریبی یازده میلیون تومان به کتابخانه امام صادق (ع) اندان اهدا نمود.

وی افزود: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کتابداران کتابخانه هاشمیه شده بیش از 900 نسخه کتاب کمک درسی به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان از طرف انتشارات کانون فرهنگی آموزش به کتابخانه اهداء شد.

امیدی‌فر ابراز امیدواری کرد : با اضافه شدن کتب کمک آموزشی جدید بخشی از انتظارات دانش‌آموزان و مراجعان که همواره از کمبود منابع کمک درسی ابراز نارضایتی می‌کردند برآورده شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: