کد خبر: 27403
تاریخ انتشار: شنبه, 23 بهمن 1395 - 13:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

منبع : لیزنا
اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس به منظور تعمیق و توسعه همکاری‌‌های فرهنگی و پژوهشی و علمی متقابل و استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فرماندهی نیروی انتظامی فارس، به منظور توسعه همکاری‌‌های فرهنگی و پژوهشی و علمی متقابل و با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انجام پروژه‌‌های تحقیقاتی مشترک با استفاده از ظرفیت طرفین امضا شده است.

طبق تعهدات مورد توافق در این تفاهم‌نامه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در زمینه راه اندازی کتابخانه مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان فارس، پیگیری برای گرفتن مجوز کتابخانه مشارکتی از نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور و همکاری در انجام فعالیت‌‌های پژوهشی، علمی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان فارس همکاری و مساعدت خواهد داشت.

همچنین برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت کتابخانه‌‌های عمومی شیراز به‌ویژه کتابخانه‌های عمومی موجود در پارک‌ها توسط نیروهای انتظامی، برگزاری کلاس‌‌های آموزشی انتظامی از جمله پیشگیری از جرایم، فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات، معاونت اجتماعی و مشاوره و...  برای کتابداران و در اختیار گذاشتن مراکز رفاهی، ورزشی و تفریحی نیروی انتظامی به کتابداران نیز از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه دو ساله بوده است.

گفتنی است یکی از اهداف اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس همکاری با دیگر سازمان‌های استانی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه است که این مهم با جدیت در اداره کل کتابخانه‌های عمومی پیگیری می‌شود که از جمله آن‌ها همکاری این اداره با سازمان‌های بهزیستی، ناحیه مقاومت حضرت بقیه‌الله و فرماندهی نیروی انتظامی است که در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی صورت گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: