کد خبر: 27472
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 12:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یازدهمین نشست کتاب خوان کتابخانه‌مستوره کردستانی بوکان برگزار شد

منبع : لیزنا
سلسله نشست‌های کتابخوان کتابخانه ای، یکشنبه 24 بهمن‌ماه، با حضور اعضای کتابخانه و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در آمفی تئاتر کتابخانه مستوره کردستانی آذربایجان غربی برگزار شد.
یازدهمین نشست کتاب خوان کتابخانه‌مستوره کردستانی بوکان برگزار شد

 به گزارش لیزنا، براساس روابط عمومی نهاد کتابخانه عمومی اذربایجان غربی، در سلسله نشست های کتابخوان کتابخانه ای، یکشنبه 24 بهمن ماه، نشستی با حضور اعضای کتابخانه و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در آمفی تئاتر کتابخانه مستوره کردستانی آذربایجان غربی برگزار شد. در ابتدای این نشست انیمیشن برگزیده اسکار 2012 تحت عنوان «کتابهای پرنده لوئیس لسمور» نمایش داده شد.

دراین نشست کتابخوان کتاب های زیرمعرفی شد:

کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی؟ » اثر باربارا دی انجلیس،«روی ماه خداوند را ببوس» اثر مصطفی مستور، «نبرد من» به قلم آدولف هیتلر، «معجزه ت  فکر مثبت» نوشته نورمن وینست بیل، «از حال بد به حال خوب» با قلم دیوید برنز و «ملوانکه» نوشته شیرکوبی. 

لیزنا
|
Iran
|
1395/12/01 - 19:01
0
0
با سلام
همانطور که در متن خبر درج شده است، این مطلب از طریق روابط عمومی نهاد کتابخانه های آذربایجان غربی در اختیار لیزنا قرار گرفته است.
عبداله زاده
|
United States
|
1395/12/01 - 15:40
0
0
با سلام و عرض ادب
سوالی داشتم، چرا خبر رو ناقص در سایت قرار دادید؟
این نشست جزو نشست های خیلی خوب کتابخانه بود که ما برنامه های متنوعی در آن گنجاندیم از جمله بخش خاطرات از کتابخانه های عمومی. اسم نویسنده کتاب آخری «کتیبی ملوانکه» آقای شیرکو بی که س می باشد که عنوان امپراطور شهر جهان را به خود اختصاص داده اند. ایشان از شخصیت های فرهنگی برجسته کرد هستند. حتی یک برنامه شعر خوانی هم توسط کودک 5 ساله ، خانم سروین حسینی، انجام شد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: