نخستین کتابخانه سیار شهرستان رباط کریم راه اندازی شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ، شبنم میرزایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر گفت: نخستین کتابخانه سیار شهرستان بهارستان با هدف دسترسی آسان مردم مناطق روستایی این شهرستان به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  و به همت مهدی غلامی مسئول کتابخانه سیاریار مهربان با حضور در مدرسه دخترانه پوریای ولی روستای پیغمبرکار خود را آغاز کرد .

وی ادامه داد: این کتابخانه طبق برنامه زمان‌بندی مشخص در مناطق حاشیه شهرستان رباط کریم و روستاهای اطراف این شهرستان که فاقد کتابخانه می‌باشد مستقر خواهد شد و کتاب‌های مورد علاقه مخاطبان را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

میرزایی حضور کتابخانه سیار در مناطق روستایی را امری ضروری  دانست و گفت: کتابخانه سیار می‌تواند نقش به سزایی در آشنایی بیشتر دانش آموزان مناطق محروم با کتاب و کتابخوانی باشد و زمینه ساز افزایش سرانه مطالعه در کشور قرار گیرد .

درپایان مهدی غلامی با قرار دادن فرم ثبت نام در اختیار دانش آموزان و مربیان از آنها جهت عضویت در کتابخانه دعوت به عمل آورد که با استقبال خوبی مواجه شد.