کد خبر: 27481
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 15:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه کتابخانه مرکزی نوشهر

منبع : لیزنا
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی استاندار مازندران و مدیرکل کتابخانه های عمومی از پروژه کتابخانه مرکزی برادران لر نوشهر بازدید کرد.
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه کتابخانه مرکزی نوشهر

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند محمد لر در سرمایه گذاری اولیه و پیگیری های مجدانه اداره کل کتابخانه های عمومی در احداث این کتابخانه بعنوان بزرگترین مرکز فرهنگی غرب استان، اظهار داشت: این پروژه مهم باید هر چه سریعتر برای مردم به بهره برداری برسد و منابع مالی لازم برای تکمیل این کتابخانه، از محل منابع استانی و وزارتخانه تامین خواهد شد.

همچنین در گفتگوی مقام عالی وزارت ارشاد و مدیرکل کتابخانه ها در خصوص  پروژه کتابخانه مرکزی ساری نیز ابراز امیدواری شد که تا پایان سال ۹۶ این پروژه به پایان برسد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: