کد خبر: 27484
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 15:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همایش فرهنگیان کتاب خوان در نیشابور برگزار شد

منبع : لیزنا
با هدف افزایش مطالعه و تبلیغ کتاب در بین فرهنگیان، همایش فرهنگیان کتاب خوان بخش زبرخان نیشابورخراسان رضوی برگزار شد.
همایش فرهنگیان کتاب خوان در نیشابور برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی نیشابور، به منظور افزایش سطح مطالعه مفید و تبلیغ کتاب و کتابخوانی در بین فرهنگیان، همایش فرهنگیان کتابخوان بخش زبرخان نیشابور برگزار شد.

محمد زمانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور در این همایش گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی برکسی پوشیده نیست و فرهنگیان به عنوان یکی از مهم ترین مروجان کتابخوانی هستند

محمدزمانی با تاکید بر حضور و اهمیت سمن ها در فضای کتابخوانی ادامه داد: سمن ها و سازمان های مردم نهاد، ثمره  مشارکت مردم هستند و به عنوان بازوهای اصلی ترویج و گسترش فعالیت های فرهنگی و اقتصادی به شمار می آیندکه امیدواریم با گسترش سازمان های مردم نهاد در حوزه کتابخوانی، این بخش فرهنگی که به شدت نیازمند به کمک و حمایت همه جانبه است، بیش از گذشته تقویت شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: اداره کتابخانه های عمومی نیشابور آمادگی لازم برای همکاری با سازمان های مردم نهاد را دارد و امیدواریم با تلاش همه جانبه فرهنگ کتابخوانی تقویت شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: