کد خبر: 27501
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 بهمن 1395 - 18:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتابخوان» برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتابخوان» با حضور عليرضا مختارپور، دبيركل نهاد کتابخانه‌های عمومی در محل دانشکده مدیریت تهران برگزار شد.
 نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتابخوان» برگزار شد

به گزارش لیزنا، این نشست در سه محور «مبانی»، «ارزیابی»، و «پیشبرد» چهارشنبه بیست‌هفتم بهمن‌ماه در دانشکده مدیریت تهران برگزار شد.

در بخش مبانی موضوعات نمونه‌های موفق، معرفی طرح کتابخوان، ماهیت و چرایی و تحلیل نسلی توسط داوود حاصلی، سمیه پاک نهاد، مهدی خطیبی، مریم چهرقانی ارائه شد.

اعضای هیئت رئیسه این بخش مهردخت وزیری‌پور به عنوان نماینده مدیریتی نهاد کتابخانه‌های عمومی، مریم ناخدا به عنوان نماینده دانشگاه تهران و رئیس پنل، فاطمه شمسی به عنوان متخصص موضوعی، مهدی شقاقی و مرضیه خالویی به عنوان نماینده نهاد کتابخانه‌های عمومی و کارشناس بودند.

در بخش ارزیابی، گزارش پیمایش کاربران و کتابداران، شاخص‌های کتابخانه‌ای کتابخوان، گزارش تجربه برگزاری نشست و آسیب‌شناسی طرح کتابخوان توسط بهروز رسولی، رحمان ابراهیمی، لیلا پرتوی مقدم و هاشم عطارپور ارائه شد.   

اعضای هیئت رئیسه این بخش را محمد اله‌یاری و آقای جانعلی‌پور به عنوان نماینده مدیریتی نهاد کتابخانه‌های عمومی، سپیده فهیمی به عنوان نماینده دانشگاه تهران و رئیس پنل، علی‌اصغر پور عزت به عنوان متخصص موضوعی، مریم امید خدا و علی مصباحی به عنوان نماینده نهاد کتابخانه‌های عمومی و کارشناس تشکیل دادند.

در بخش پیشبرد، موضوعات رصد سازمان‌ها و جوایز و غیره، بازنمایی کتابخوان در کتاب درسی، دستمایه معرفی کتاب و راهنمای برگزاری نشست کتابخوان توسط رشید جعفرزاده، نسترن پور‌صالحی و فرناز سلطانی ارائه شد.

اعضای هیئت رئیسه این بخش را نیز علی رمضانی و سیامک محبوب به عنوان نماینده مدیریتی نهاد کتابخانه‌های عمومی، مریم صراف‌زاده به عنوان نماینده دانشگاه تهران و رئیس پنل، محمد حسین حسینی به عنوان متخصص موضوعی و سعید مجیدی به عنوان نماینده نهاد کتابخانه‌های عمومی و کارشناس تشکیل دادند.

گفتنی است، این نشست بعد ازظهر چهارشنبه بیست هفتم بهمن‌ماه به کارخود پایان داد

کتابدار
|
Iran
|
1395/11/30 - 11:33
3
14
آقای مختارپور عزیز
با سلام و احترام
لطفا بیشتر برایمان یادداشت بگذارید و در چنین نشستهایی بیشتر برایمان صحبت کنید . ما کتابداران فقط با دیدن شما و فرمایشات امیدوارانه شما روحیه میگیریم.
کتابدار
|
Iran
|
1395/11/29 - 11:35
3
14
با سلام
بخش اول برنامه اصلا راضی کننده نبود ، پنل دوم بهتر از همه بود و موارد خوبی در مورد آسیب شناسی طرح کتابخوان مطرح شد. آخرین پنل هم که چهره خواب الود دوستان نشاندهنده رضایتبخش بودن طرح است . فقط دیدن روی ماه آقای مختارپور باعث خوشحالیمان شد .
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1395/11/30 - 10:21
سلام و خدا قوت به برگزار کنندگان این همایش
گل گفتی دوست عزیز، فقط دیدن چهره نورانی آقای مختار پور به همه انرژی داد والا هر سه پنل فقط حرف بود و ارائه .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: