کد خبر: 27509
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 بهمن 1395 - 15:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استان خراسان رضوی

اجرای طرح یک ساعت با کتاب در مدارس شهر قاسم آباد بخش زوزن خواف

منبع : لیزنا
با همکاری و مساعدت نمایندگی آموزش و پرورش بخش زوزن خواف طرح تعریف و اجرای نشستهای کتاب خوان مدرسه ای در 22 مدرسه این بخش اجرایی شد.
اجرای طرح یک ساعت با کتاب در مدارس شهر قاسم آباد بخش زوزن خواف

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خواف، با همکاری و مساعدت نمایندگی آموزش و پرورش بخش زوزن خواف طرح تعریف و اجرای نشستهای کتاب خوان مدرسه ای در 22 مدرسه این بخش اجرایی شد.

مسئول کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر قاسم اباد بخش زوزن خواف گفت: با همکاری و همراهی شایسته مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش زوزن طرح یک ساعت با کتاب به منظور معرفی و اجرای سلسله نشستهای کتاب خوان در مدارس این بخش آغاز شد.

گفتنی است، شهر قاسم اباد بخش زوزن دارای 6هزار نفر جمعیت است و برگزاری این جلسات و کمک فرهنگی به دانش آموزان این بخش محروم تاثیرات آموزشی خواهدداشت و به شکوفایی استعداد های دانش آموزان کمک خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: