کد خبر: 27518
تاریخ انتشار: شنبه, 30 بهمن 1395 - 09:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : لیزنا
نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» 30 بهمن‌ماه تا 4 اسفندماه در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود.
نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش لیزنا، براساس اعلام، روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، سیدعبدالمجید شریف‌زاده، عضو کمسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگر حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، در پنج نشست سخنرانی «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» روز شنبه 30 بهمن‌ماه تا روز چهارشنبه 4 اسفندماه از ساعت 14 تا 16 در تالار همایش‌های کتابخانه و موزه ملی ملک درباره نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی سخنرانی می‌کند.

کتابخانه و موزه ملی ملک از همه دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند در نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در ساختمان این موقوفه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (محوطه تاریخی باغ ملی)» حضور یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: